21 Januari 2011

jenjalan sama 2 mak dara ngegeh!!

even cita ni dh lapok.. saya tetap nak update ok.
yelah..tetiba semanagt nak meng-update blog ni cam semanagt waja plak..
yang penting ni last year..masa time krismas kot.. (terus cakap krismas tengok ade pokok tu..hihi) layannnnnnnn citaku jom...

seperti wajah² diatas... saya bawak 2 mak egeh ini jenjalan.ape lagi sure punya sukalah mereka..sebab kepuasan jalan ngan aku dan mak dorang tak same.. hahah!! even aku tak beli apa² pun jenjalan itu dan makan² itu ini dah cukup buat hati mereka puas nak bersiar². syokkan jadi anak kepada saya nanti! haha(sebab saya faham perasaan mereka..sekalipun mereka tak meminta apa².jangan sekali kita buat apa yang kita rasa masa kecik kat anak² kita jugak.. kita kene buka mind set tu... jiwa tu kalu tak kuat. boleh tekanan.. tapi saya mengerti ibu bapa kita masa dulu takdelah sesenang masa sekarang ni kan. nak ke bandar pun belum tentu dapat seminggu sekali.sekarang tak payah cakap lah..macam² ade... cuma ade duit ke tak je lah nak puaskan kehendak kita....tapi haragai sangat kat orang tua kita membsesarkan kita even terpaksa berselindung disebalik kesusahan.nasib baeklah saya bukan anak yang jenis meminta itu ini masa kecik..)
...))sodih plak cerita ni(((

ok....berbalik lagi kisah jenjalan ngan 2 mak dara yang melampau ni... :)

 tapi kami tidak bertiga... kakak dan abang saya pun ade sekali............ wahhhhhhhhhhhhhhh beshnya jenjalan reramai.. ;) (hati melompat riang)
 kene posing juga ok... i'll see u KL but dunno ahh nak fly .. insyaALLAH this year ok!
kami singgah makan dulu... sebelum tu TAPAU donut... 
selesai makan semua.. kita oang pun plan nak berpecah bahagianlah..
aku dan 2 mak dara ni... stil jalan kat spring.. kunon² nak lenguhkan kaki mereka. haha!!
dah agak dah.. pantang sekali tgok camera.. siap posing~~~ ((bagus² untie ni tak dpat nak keja glamer anak koranglah penyambung warisan.. LOL~ !!
tapi sebelum tu.. saya nak plan ajak si eqah dan nurulni tengok muvie..alih² tak jadi..dah semangat giler nurul nak masuk..yelah katanya tak pernah masuk lagi. ishhh akak aku ni tak baawknye anak gi tgok muvie.. hiiihi
tapi aku batalkan jugak.. sebab takut lewat sangat... so kitorang main jelah games yang ade kat luar MBO ni.. ini pun dah pasti buat mereka happy!!
wajah excited aku ni macam budak². hihh nak jugak main color² ni.. syok ok...!! try lah.. bukan budak budak jer leh main ni.. remaja pun banyak.. eh remaja kah aku? :P lol 29thn dah.. OMG!!
ini saya punya mr. dan mrs frog ni.. comel ;)
.angah pilih superman.(hero aku)
2 mak dara pilih ala² princess gtu.. wah perasan
taraaaaaaaaaaaaa cepat posing ;)


haa..lepas tu barulah kami berpecah.. saya singgah ke FOS.
dorang ni dah saya pesan awal² nak makan boleh..tapi nak beli itu ini.. takleh... budget kontang sikit.
yang penting sporting gila dorang ni... cakap ape tau " takpe,dah jalan pun ok"
wahhhhhhhhh..bagus² jangan di ronggakkan keringat beg duit untie. haha!!
bukan kedekut..kalu ade lebih takde lah.. saya memang pemurah hati kalu ade kepingan yang berlebihan.
cuma saya saja yang shopping.ehh~ sejahat² saya.belanja jugak dorang mak egeh ni tau.. sepasang sandal berwarna pix... rm12.00 satu pasang.. 2 pasang rm24 hinggit. haaa.... cakap je tak.. tak sampai hati bawak jalan tapi tak belikan ape² untuk dorang.nasib masa tu ade belebihan.. kalu ta balik tangan kosong je lah mak minah ni.. haha!

ok.. nak cerita lama pun cam tak besh pasal story dah lame giler kan.. so pendekkan cita... saya happy bawak doran ni jalan². beginilah kalu belom punya anak sendiri. haha!
sapa bakal mr.frog itu nanti.. insyallah tunggu (sangat menyedapkan hati sendiri...sape yang berkenan meh gi umah saya datang meminang.. kalu ditolak jangan marah haaa.. :P )

2 ulasan:

  1. wow sudah tukar layout cantik =)

    siapa lah yg bertuah jadi Mr Frong tu ye.. ong ong

    BalasPadam
  2. Mr Frog kata : i love you tooo...hihi

    ShArinG iS CariNg,
    http://fadthnwan.blogspot.com

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx