9 Ogos 2011

saya syorkan yang kuat flu belikan vitamin C~Cebion !

Vitamin C !!
sekarang ni..saya makan vitamin C Cebion ni.
Ade jual di kedai farmasi..dalam bentuk kotak..botol pun ada. pilih jer mengikut kesukaan. asalkan vitamin tu baik untuk diri.. jangan lupa amalkan. :)
terdapat dalam 3 perisa. :)
Kalau vitamin C 21st Century jenis suckle,tapi Cebion vitamin C ialah jenis soluble..Dalam 1 botol tu, ada 10 tablets.Price lak RM19.00(kat farmasi i beli tu)..Tapi if nak beli 1 kotak,ada 4 botol per box..So maybe price dia murah skit berbanding beli 1-1..And ikut farmasi jugak lerr

vitamin C ini baik untuk orang yang kuar selesema ni.. pasti boleh menghilangkan selesama dengan cepat. Memang terbaik untuk kesihatan badan.

kekadang saya makan gitu jer.. bila ia pecah dimulut rasa besh! haha berbuih² rasanya.(soluble)saya takde masalah flu.. tapi saya pilih untuk menjaga kesihatan jugak.saya dah try 2 botol..alhamdulillah... selera saya makan pun takde lah macam dulu..kureng nak jamah nasi. lagian pula... akak saya dah puji saya berisi :P walaupun pada hakikatnya saya tak nampak berisi dicelah mana.. haha! berat saya pun tak timbang lagi.. selain tu memulihkan kulit yang kering jugak. 
saya pilih orange!


1biji untuk satu hari.. tu dah pasti menguatkan sel dalam badan anda. berfungsi dengan lebih baik. satu kapsul tu 1g persamaan  2 biji panadol . haaaaaaa... eh tol ke aku sampaikan ni. sebabnya kalu awak tengok panadol tu 500mg jer tau..tapi vitamin ni.. 1g. dia punya fungsi lebih lagi dalam 1 kapsul tu.  ;) tapi ini kapsul Vitamin C okay! haaaaaaaaaaaaa.. apa lagi try lah wahai kaki selesema !! baik wak! percaya lah!

3 ulasan:

  1. mcm bagus jak vit.C tok...kelak maoklah carik di farmasi

    BalasPadam
  2. yup!! kmk pun makan vit tok jak mun mek dtg flu.. nang mujarab.. xperlu flu pun minum juak coz bgs k kulit.. jerawat d muka alu tenggelam hehe

    BalasPadam
  3. vitamin bagus untuk kesihatan... =)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx