6 Jun 2008

SANTAPAN AKU HARI INI ^_^

cewahh. hari ini aku berlagak sikit nak tunjuk2 makanan aku. hikhik
yelah dari pagi aku tak makan ape2 pun. just segelas susu je dai umah.. perot aku mula lah keroncong dan kecorong.. ape lagi beta terus keluar mencari makanan enak2..

huh~ nilah yang aku dapt focus hari ni.. terasa kat keronkong aku nk makan rojak ayam.. lame aku tak makan.. heheh sila menjamu yach pahlawan2 sekalian..
aku beli sekali jus strawberry nya.. nyummyy... slurp2..
lagi aku tambah my fav bun.. "almond cheze".. beta beli 4 pieces tau.. hahhha~
nampakkan aku tersangat laporr...
tengok2 selera kan aku makan.. hahah~ korank tak yanh lah tersenget jugak tgok aku mkan nih... hehheh see.. korank tersenyum sendiri dah.. ^_^

arruughhhh!!! beta amat kenyang sekali... cuma lepas ni beta nak santap plak roti beta itu.. la~la~ ade sape2 yang nak rase.. sila ke "taka cake house"

7 ulasan:

  1. sampai 4 roti ko beli yang, gila ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh... aku nak skit, hehe...

    BalasPadam
  2. amboi sedapnye rojak tue...sedap2 gak tpi sampai senget gmbo ko tue yang..aku pon dh tersenget tgk picca hang tuh..kekekeke

    BalasPadam
  3. yummmmyyyyy!!!
    rojak ayam...aku suka lah yang
    tp plg aku suka..rojak thambi
    nyaman kohhh rojak tambiii...cisss!!!

    pssttt..kenak sik dirotate pic ya
    tersenget juak pala ku diat tek..hehe

    BalasPadam
  4. kak kiki, bety dok melaka la..hihi

    BalasPadam
  5. Amboi.. seleranya makan..
    Rojak tu.. klo kt sini panggil pasembor..tp xde ayam..

    BalasPadam
  6. sedapnyaa mamam ....
    nyamm !!
    :D

    BalasPadam
  7. rojakkah itu...???? uwaaaaaaaaaa, nak jugak....

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx