22 Jun 2008

sugarbun lagi????

heheh hari niaku g sugarbun untuk makan tgahri bersama lina.

aku terkojut sebenarnye...mall yang aku slalu pergi tu dulu takde sugarbun ni..
bila nak ke food bazaar tetiba lina kata eh sugarbun.. ape lagi aku kan.. sukalah.. bcoz destinasi pertama mmg nak ke sugarbun kat kenyalang.last2.. ke Spring...pun ade alhamdulillah.. akusuka..sbb cantekkkkk tmpet baru tuh.. hehheh
lameaku tak jenguk the spring ni,byk yangbertambah.. wahahha
besttttt..sbb besardan terbuka tempatnya... leh arr aku cuci mata kan.. tgoK2 mamat emcem ke...
dengan wajah nakal + manja aku.. hehhehe
nilah favrettttttttt aku.wahhhhhh
ni ha..beta bubuh gamba teman beta bersantap tadi..kang korank ingat aku makansorang2 plakye.. wahhaha*soalan siapa kah ini?

4 ulasan:

  1. wakakakka...

    terasa plak aku dis itu, =P

    sugarbun tu nama kedai ke??? huhu... asal sini takder eks...

    BalasPadam
  2. amboi mmng peberet ko eks yang sugar bun..tpi mmng cedap kan..lazat wohhhh..

    BalasPadam
  3. nakkk sugarbunnnnnn

    hjiuhuhuh
    sugarbun dulu ade sbijik kat KL tu..
    kat ngan kl sentral
    pastu dah tutuppppp
    nanti bawak han mkn sugarbun tau!

    BalasPadam
  4. eh..dah ada sugarbun kah kat spring ya?
    kat belah ney owh...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx