15 Julai 2008

GOOD DAY ^_^

6.30am lagi aku dah gerak dah dari rumah.. yeaa.. mao g POLIKLINIK

sampai sane dalm 7.15am kot.. masa ni dah byk jugak org dtg.. tp aku tak brani nak mbik gmbar muka2 dorank tunggu depan ni.

ni dia untie yg teman aku tu.. akceli ukan untie dekat .. dia ni kawan ngan untie aku sorng lagi.. so untie je lah kan.. lagi bersopan nak panggil..

aku pesakit yg ke 25 untuk cabut gigi.untie aku 24.. hehe sibbaek ada dia ni..kalo tak.. mane aku tau peraturan kat dlm tuh.. mula2 kita kene register dulu kan RM1 je.. akceli..aku terlupa IC kat klinik semalam.. fuhh.. sibbaek dorank tk kisah..aku bagi je lesen aku ni. na.. wajah aku bertudung ni.

lepas byr kat counter tu kita tunggu kat satu bahagian lak..dimana kita dipanggil untuk buat suntikan ubatan biussssssss tu.. hehe yoo yoooo mau tak nye rasa kebas..tapi mmg oklah dari yg kat kLinik dulu..

huh disini lah kami tunggu turun untuk dicabut lagi. hehehhh~wahahah rasa best je tgok muka2 org yg first time nak cbut gigi.. hehe*padahal kalo boleh tk nak dah jumpa doc gigi ni.. nyampahhhhh sejuta tahun ok!*

wajah ku yang blurrr~ selepas dicabut.. wahahahah... selamat tinggal gigi ku yg jahat!!


...selesai tu..aku terus balik ke Ofis.. dalam 9.45am lah kot! fuhh sibbaek bOss aku fhm panahan sakit gigi ni..tu dia tak bising!!

....aku sangat happy,mental dan fizikal aku kembali normal.. wahhah!!

4 ulasan:

  1. doktor tu cabut gigi yang tinggal tu ke?? atau dia tampal yang???

    ko tak citer detail tau.. =P

    BalasPadam
  2. cntik laa gmbr ic ko,manis gitu.. =)

    BalasPadam
  3. shuh2 gigi jahat..hemm dh kebumikan ke blom gigi tu hehehe:)

    jgn mkn mende sejuk agi tau..klu x gua babab lu punye montot hek2

    BalasPadam
  4. eh..cabut gigi lagik kah?
    gg nok lamak yg doc paloi ya kata tulang gg ya kah?

    cian ko...tp xpa...pastok gerent

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx