16 Ogos 2008

PENERBANGAN ke KUCHING

cam biasa penerbangan mengambil masa 1jam 45minit

tapi kedaan agak mencemaskan aku.. selama aku naik flihgt aku tak pernah rasa takut.. tapi kali ni.. cuaca mengganggu pernerbangan kami.. wahhh fuh..leh terbayang jugak babe sebarang kemungkinan.. berdoa dan berserah lah masa ini..
tapi pompuan dok depan aku siap baca doa kuat2... terkejut aku tau! hujan takde..cuma mendung dan awan2 yang tebal... ganggu sepanjang pernerbangan... tapi setelah melalui laut china selatan tu.. alhamdulillah dah ok sikit.. tapi 15minit kemudian... kedaan berubah seperti awalnya.. wahhh nervous u! sibaek takde member tgok muka cuak aku.!! wakakka

alhamdulillah penerbangan selamat mendarat.. 10minit dari jam asal..

lala~.. sory akak.. muka mu ngak bisa masuk kecamera ku.. heheh tu anak2 buah kulah... happy je dorank tgok ku sampai...

......................................sampai umah jam 6pm ......

4 ulasan:

  1. baca entry kiki ni. teringat pulak kat my-x. Dia org kuching. Selalu je anta ngan jemput dia kat LCCT tu.Sebelum ni semua penerbangan berlepas di KLIA. kalau xdpt jemput,dia naik skybus. Setiap kali dia fly tu, mesti dok kira tempoh penerbangan 1 jam 45 minit tu..sbb risau kan...

    haish... your journey buat saya teringat kisah lama..huhuhuhuhuhu~~~~~

    BalasPadam
  2. nurmala:
    la yake yang.. huhu

    dah lah takmo ingat kisah lepas2... t sedih sape susah..
    hehehe~

    BalasPadam
  3. wowwwwwwww... asap tebal tu.. nasib baik ko selamat sampai kan yang.. ish, nasib baik 1st pengalaman aku tak kena camnie. kalau tak compom aku serik nak naik flight..

    BalasPadam
  4. huh bile lah haku nk naik flite nieh harus aku poyo kan klu pestime naik wakakaka

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx