23 September 2008

CHiCKEN CHOP NYE PASAL...

ahad lepas aku kuar ngan pyzan.. tapi kali ni aku nak ajak dia teman aku makan chicken chop. ni suma gara2 aku dah lame tak makan..dan terliur tgok ceera dengan chicken chop nya. tp tak leh lawan chicken chop kat westren cafe kat bukit cheras tu.. sumpah sedap nak mamposssss!! sekali kornk datang.. hari2 nak datang lagik.. wakaka! tak caye cubalah....^_^ tapi kali ni aku makan je kat kluang station D'spring. kalo lah cheras dengan ngan kuching.. mak oiii... sapa2 je aku nak je suh temankan aku makan.. huhu~
kali ni baru aku leh sembang lame2 ngan pyzan.. dan baru aku tau sikit sebanyak tentang dia. ^_^ tak kira apa2 pun.. masih banyak yang kita perlu belajar untuk kenali kehidupan seseorang... kehidupan sendiri..huu *ntah ape menyimpang cita ku.. * sampai kat sini around 6.10pm gitu lah.. sempat la ronda2 kat dalam d'spring kejap! around 7.50pm gitu baru balik.. huhu~ chicken chop .. habis aku kerjakan .. nyummy...! tp aku nak jugak yang kat westren cafe kat bukit cheras..uaaa!!



click here!!!VOTE 4 ME!!!!

3 ulasan:

  1. kalau ko kesini lagi.. hari2 aku bawak ko makan situ, sampai ko muak.. hahaha

    BalasPadam
  2. hehe adeh sedap sngt ke kat bukit ceras tue..nak p gak la..ceera nk alamat die huhu

    BalasPadam
  3. Meriahnya chicken chop tu.. sedaap.. org yg depan tu sedaap.. oppss!!!! *lariikk*

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx