11 September 2008

K.A.M.I BERBUKA PUASA

JENG-JENG!!! aku beli high heel baru.. ceaaa..... kaler gold.. nicee . i likee!!!
aku dan zie menuju ke TUN JugaH...
aku dan zie berbuka ngan pyzan dan marol.. mmg happening ^_^
cam biasa untuk menambah selera aku makan..aku order nasi ayam wif sauce ni lagik..
my new frenz.... marol yang pakai spek..very d pemalu,but really cool person.. wakaka.of coz korank tau,sebelah tu pyzan.... kaki lawak.. +manjak kot.. tanpa dia mesti kitoang bertiga masing2 berdiam diri.. wakakak~ maksud ku tkde lah riuh rendah.rasanya meja kami ni lah yang over je gelak2.. kan zie? tu gelagat pyzan tu la.. oklah memang huhua..huahua... kuar ngan dorank ni..


p/s: ok aku nak silent jap ah.. takde mood sgt =D






5 ulasan:

  1. hehehe...nang pun jak ki
    meja ta jak riuh..dh lah tersnap²..wakakaka
    pyzan ya nanggggggg...lawak ewh.
    bez miak ya kowh...si marol..pemalu seyyy..kahkahkah

    BalasPadam
  2. citer ko ni cam tergantunggggggggggg jerk.. ala, citer la lagi..

    BalasPadam
  3. oh pyzan pak lawak eks..mesti hari2 ko ceria jek disamping die kekekeke

    BalasPadam
  4. yah yah..
    betul komen kmk kt blog zie
    sungkei rah TJ... hehehhe

    BalasPadam
  5. Ermm.. bahagia yea berbuka pose bersama-sama..

    :)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx