15 Oktober 2008

CUCi KERETA

time raya tu..aku tak cuci kereta pun..wahh pemalas yang bertauliah.. wakakak bukan apenye..time raya tukan huja selalu turun..so aku malas la nak cuci.sekurngnya dalam bersih oklah tu..bersihke? hiksss bersihhhh


so semalam aku sempatlah nak g cuci kete ni.. sibaek tak ramai yang datang.aku tak suka tungu menunggu ni.

kesian kan budak2 ni tau.. orang khas ..pekak dan bisu.aku selalu cuci kat sini.sekurangnya rasa aman lah sikitkan. ye kadang kita g tmpat yang biasa2 tu.. macam2 ragam je.. pokpek sana sini.. huhu tak suka ahhh... lagi2 yang usha kita lah.. rimassss haku.


aku sebagai pemerhati. haha~oklah lepas hazab aku dari melihat kete ku tka bercuci. kalo nak ikut aku tahan tak cuci kete ni..wakakak tp kalo terdesak aku pergilah.. kadang berdebu juga biji mata tgok kete orang kilat gimilau.. ^_^

>>sapa2 yang lom cuci kete tu rajin2 la ke car wash kalo malas nak cuci sendirik!

4 ulasan:

  1. helo babe...dah bersih & berkilau keta ya nak?? mbak mek jalan gik...huhuhu...

    BalasPadam
  2. takyah la buat note khas tu, terasa aku tau, hahahaha

    BalasPadam
  3. hahaha...sure hapieeeeee jak keta tak ya bila dh dimandikan..hehe

    BalasPadam
  4. kiki...

    wah wah wah,
    cuci kete yer,
    bawakan skali kete wanie g cuci blh x,
    dah kotor lah,
    hahahahahhahaha:)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx