10 Oktober 2008

ROJAK KUCHEi

pagi tadi sempat makan roti je. huhu pastu tak makan ape pun. otak ku mula teringat rojak kuchei.. yuhuu sedap siott.. Orang2 kuching..tak kan tak nak rasa kot.. dekat king centre pun ade satu... tapi ayng paling femes tu kat batu lintang.. fuihhh pagi2 full house u! tapi skrg tak tau lahhh... masih ke tak kat situ~ (aku tau banayak silent readers aku ni yang dok betengkek baca blog aku.. wakakak! sila makan jangan tak rasa nok.."

akceli aku ni rasa nak makan kat situ je. kalo dah ade2 yang pandang2 aku mula lah tak menjadi.. rasa segam polak den. hiks.. ambillah langkah untuk tapau je. huhu~


harus maaaa..sesi menunggu.mmg kelaparan je rasa ari ni. akceli,b4 cuti rasa tu..bulan posa lah time tu..aku terfikir nak tapaukan rojak ni..tetiba samapi kat situ lak close.. padan muka.org dah cuti raya..wahahaa itu yang aku bls dendam ni. lepas je siap.. agaknya aku nak g cuci kereta..tapi bertukar fikiran plak..passal hari cam nak ujan.. tu baru macam.. padahal samapi ofis tak hujan2 sudah.. hikss..*takpe jimat duit ku.. dgr iklan hotlink ke celcom ke kat radio hot fm... cuci kereta sebulan sekali.. hiksss!!

yuhuuu.. krankmesti dah tau kan.coz aku selalu je tempek wajah rojak ni.. ^_^ slh satu fav gwa..

yummy2.. enak2... hey budak2 kuching.. rasailahhh.. nyaman tok aihhhh.. mun kitak orang rasa sekali.. belalak kita orang.. ( aku versi swk) ok.......................... kekeyangan aku wat aku gigih nak update ni.. kekehhe!

salam jumaat untuk semua..

7 ulasan:

  1. smlm aku mkn laksa s'wak..best gak erk...

    BalasPadam
  2. ko makan sorang2 jer yang, sama la kita nie kan..

    BalasPadam
  3. kiki post rojak tu ke semenanjung... uhuhuh... sedap yekkk

    BalasPadam
  4. cis, rojak kucei indah..nasib mek dah lunch..
    maka harus g sia pg esok ki..
    nyuummmmss!

    BalasPadam
  5. muke ko makan tu xtahan yang..panas ke hehe

    BalasPadam
  6. nie ke org kat rojak kuchei?? dah lam dok mengidam nak tgk macmanaer la rupenyer....
    sedap ker??

    BalasPadam
  7. nyamannya rojak kucaiiii...huuuuu sik sempat merasa ari ya.huhu

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx