9 Oktober 2008

SESi photoshoot di hari raya! =D

raya ke 6..

huhu pagi2 lagi aku dah siap mandi ok. agak2 mud smlm tuh aku malas nak hiraukan. ape lagi akak timah aku mula la nak suruh snap snup pix lawa dia kan.. last2 camera ku tak leh pakai..bateri kong king kong..!! *pdn muka.. last2 kita pakai jela hapon yang ade tu..


harus jaja muka kita dulu.. =D agak2 pompuan melayu terakhir lah konon...

apa motip bungaan tu?

gaya ku dengan kebaya nyonya...

tapi kalo ade camera digital lagi bez pix ni kan.. huhu ape leh buat.. buat je yng patut

tak habis2 sisa2 model ku dulu*wah model ke? ^_^ last aku layan si faiqah...

na sana sini orang mbik pix dia..rasa glamezzz la tuh* feqah kuat majuk.akceli time ni dia majuk kan mak dia.pasal dari tadi mak dia mbik pix bersama angah..so jelessss la.. =D

akak ku yang suka sarung baju ku.. wahah lain kali beli baju ngam2 sikitkat badan.. yuhuuu skrg sudah tau fesyen ma... tapi aku tarak hal lah... lain kli aku leh sarung baju kurung dia.. pasal baju kurung dia shantek2.. hehhehe

cehhh.. asyik ngan bunga je.. rasanya kat situ je sudut yang bez untuk mbik gambar.. huhu

apamacam u... anak2 buah ku yang pompuan suma mbik aku kot.. wakakak pasal kakak2 aku mane ade suka part model2 ni.. wakakka... takpe.. kot2 satu hari doank jadi model,pelakon lak kan... untuk sambung aku nye impian..

7 ulasan:

  1. ehh muke kakak awk cm muke awk kn?
    sejibik! comei :)

    BalasPadam
  2. tu la, kita tak dapat jadik model, dorang mewarisi pun ok jugak.. hehe

    BalasPadam
  3. kakak ktk pn kacak la
    2-2 la jd model
    hehehehe

    BalasPadam
  4. kakak ke kiki... muka sama... heheh

    baju mmg cun habis... kalau ada pengarah pilem nak ambik pelakon mahsuri ke apa ke... boleh cube casting... sesuai oooo... ayu gitu... mmg wanita melayu terakhir loooo

    BalasPadam
  5. cantek le kau pompuan! mmg leh jadik model..tp bila kau amik gambar kt sebelah munge tu, bijik mata aku ni nampak munge tu dulu dari kau!hihihi...

    BalasPadam
  6. pesal dah giveup ke nak jadi model..x leh jadi model betul..jadi model dlm blog sendri pon ok aper..hehhehe..
    jom exchange link...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx