9 November 2008

BUNGA MERAH ^_^*GIFT

saturday.. zie call aku gtau shikin nak antar barang.. barang tu from ribenmerah http://whatshewannatalk.blogspot.com dan mizzamy http://mizzamy.blogspot.com/

petang gitulah shikin sampai depan ofis aku.... shikin kawan kepada ribenmerah aku tak taulah dia ade myspace ke tak... hehhe~ade ke ribenmerah?

cantek kan beg kotak ni..aku suka sangat kaler dia wat aku rasa ceria gitu..♥aku mmg pengaruh kuat warna ceria..


hiks comel... bunga ros merah..cantek kan.. aku dah dpt 2 dari blogerz yang kasi klip gini. makasih .


hurmm akcelikan. kereta aku tak cam kereta pompuan tau.. ahah~ aku lebih suka dia kosong. haha~ tapi bila dah gini baru nampak sikit kereta aku tu keperempuanan sikit..wakakkakk~ kereta aku tomboy kot.. hahahh!!

5 ulasan:

  1. wahhhh.. sudah update...
    hehehehe..
    nnt cun lah kete Kiki yek..
    btw, keep in touch dear fren.. =)


    *thanks to sikin.. dia ada myspace.. nnt tanya dia yek* hahaha =P

    BalasPadam
  2. dear ladykiki

    nice gift. So cute. :)

    regards ~ TuliP

    BalasPadam
  3. wah, dapat gift dari orang jauh gituk..

    BalasPadam
  4. ahahahha keta pun ada sifat²... jgn keta sutun udah yer... heheheh

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx