2 November 2008

HARGAiLAH..


hahha~ aku pun tak faham.. kenapa kita ni sering je mbik pix dalam kereta.. kat ofis jarang plak aku..cam tak best je.. mayb di sebabkan faktor2 ini..

♥ bila kat luar.. cahaya matahari itu lebih semula jadi.. dan leh menunjukkan gambar yang jelas can cantek.. yahhh** gasak ko..!

♥kat ofis or rumah agak suram kerna lampu yang ada tu.. tapi depent dengan cahya lampu² jugak..

♥tapi aku sedar sumanya tu... tapi aku tk pernah salahkan cahaya² yang ada..

♥kerna sumanya berpunca dari handpon aku yang tak sejelas canggih camera korank..^_^

♥apa² pun .. aku tetap sayangkan handpon aku... tanpa haNpon camera itu, sesak juga nafas aku... hahah
~


♣...pengajaran nya kat sini♠
♥♥♥ baik buruknya harta anda.. anda harus hargainya.. kerna disitu pasti ada yang lebih ternilai untuk anda♥♥ cehhhh..~ ya benaran seh...
♥♥gitu juga manusia,anda harus hargai setiap apa yang dinamakan hati.... seharusnya anda hormati rasa hati setiap orang. kerna menghormati seseorang buat anda lagi dipandang mulia.. sekian~

♣♣ renung-renungkan dan selamat beramal ♣♣

5 ulasan:

  1. org cantik ambik kat tempat gelap pun tetap angun... :)

    BalasPadam
  2. Fenomena biasa main kamera tu....anak pompuan i suke sangat ambik gambar cam ia.

    BalasPadam
  3. muahahaha! terdedah juga akhirnya rahsia wanita yg suka amik gambar kat dalam kete.. kahkahkah! ;p

    BalasPadam
  4. eh .. dedahkan juga kenapa wanita suka mandi berjam2 lamanya? kehkehkeh! ;p

    BalasPadam
  5. ye... marilah kita menghargai apa yang ada dalam hidup kita..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx