1 November 2008

iSi PERUT LAGik....

sahhhh.. !! sekarang nafsu makan aku kuat.. happy haku hokey!

lepas je jumpa viruspadu kejap... aku balik pasal ade hal lain plak.. tapi sementara tu aku singgah kat belakang HOCK LEE CENTRE nak beli burger..burger kat situ sedapppp.. cam biasalah aku beli "beef cheese burger"-RM2.40 tak cukup lagi.. tu....!!

yummy ..aku beli fav aku jugak...

jagung ni la.. sedap.. lagi sedaplah kalo org situ reti buat.. kdg2 tak cukup rasa pun boleh jadi tak sedap.. kan kan

ini harus 1 botol air aku habiskan.. cehh.. aku hapi tahap Vangga lingam sekarang ni.. hahahha~da lama sangat aku keding bagaikan buku teks.. wakakak!! -cehh gigih je aku nak makan skrg ni weyy...

5 ulasan:

  1. happy tengok kiki dah mula ceria... heheh baru semangat saya nak komen :)

    BalasPadam
  2. haah btl2... (ttg jagung tu..huhu)

    suke jagung tu..
    kiki buat sy teringin jgung tu :P

    lawa baju kiki...
    org nye pon lawa jgk ok :D

    keep smiling =)

    BalasPadam
  3. takat makan burger dengan jagung tu, ko ingat ko boleh gemuk ka?? pigi dahhhhh...

    hahahaha...

    lariksssssssssss

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx