13 Disember 2008

akad nikah-ceera sah jadi wife ciput!*heiksss


hari ni..aku gembira bercampur sedih..kerna hari ni hari paling indah buat bestfren aku....

ceera,
sory aku tak dapat datang untuk majlis indah ko ni.mungkin sikit hampa rasa hati ko..tapi jauh di lubuk hati,ko faham dengan masalah² aku.. tq! apa² pun... aku alwez ingat ko... sejak 2 menjak ko tak de cari aku ni... aku tak kisah pun..pasal aku tau ko sibuk sehinggalah hari.. ko mesti dah berdebar nak diijabkabulkan sah jadi isteri ciput.. uwaaaaaaaaaaaaa!! tetiba aku jadi sedih sangat...

ceera,
even dah kawen jangan lupa cari aku tau.. hehe like dulu²..apa yang happy n sedih ko mesti cari aku kan?.. mesti aku yang 1st tau.hari ni ko dah akhiri zaman single ko. aku pulak tak datang majlis ko... hurmmmm.......... =( tapi aku tau,ko tak pernah abaikan aku jugak kan..*apa kes?**(aku emo skrg ni yang)

ceera, nanti dah jadi wife orang ni.. jadilah yang terbaik ye. jaga elok² makan minum laki mu.. wahaha~ cam lawak je aku pesan kat ko ni. nanti rumah ko dan ciput dah siap.. aku tak perlu lah dok hotel... dok rumah ko je kan.. **** aku merapu psal aku sedih sangat... ni salah satunya kawan kat belog yang selalu ada untuk aku.. faham bila aku ada masalah.. tegur sikap aku dengan terus terang..*** pendek kata cubit paha aku..paha dia terasa gak weyy..

....................sebolehnya aku tak nak rasa sedih gini,oleh kerna dia paling close ngan aku, harus aku merasa happy dengan kebahagiaan yang dia kecapi.. selamat pengantin baru.. hehe~ !! ko anggap je aku jadi pengapit ko ceera..* pengapit ghaib gitu.takpe.. aku tunggu ko datang honeymoon kat sini.. =D

2 ulasan:

  1. =(

    sedih aku baca entry khas nie.. aku sentiasa ingat ko.. cuma agak bz terkejar sana sini.. jangan ko risau, sama je aku wpun sudah kwin ke belum...

    sayang ko.. muahsssssssssssss

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx