6 Disember 2008

BESHNYE NAik MOTO

aku suka pix ni.. seolah² aku diudara .. ceria gitu^_^


na.. ini lah haku.. jadi minah rempit.. bertahun² aku tak naik moto ok! rasa syok sngat hari ni.. still cute rite? yah..yah..yah... "ngeup dirik pun lok.. =D"
akceli bapak aku nak hantar aku.. last² tukar plan plak abang ku yang hantar.. hurmmm aku suka lah wat ayat majuk ngade.. "kalo takde sape nak anta naik bus" cettttt!!! hahha~ pastu.. abang aku ingat aku kecik hati.. haha~ aku terus sambung ayat aku" tak kirapun.. paksa jugak kene hantar.." bukan selalu nak aku paksa dorank ni.

aku ni lain sikit,kalo orang dah bagi jawapan berbau tak dapat or alasan pada sesuatu.. aku terus tak nak paksa.. coz cam tak best kalo kita mendesak orang. sungguh tak ikhlas kan.. hehe apa² pun saya enjoy naik moto hari ni...!!

kalo laki aku bawak lagi best!! haha leh peluk² manje.. jeng² opssss!! gatai..hah~

5 ulasan:

  1. alo..
    kiki..
    sori bru antr comment..
    dlu mmg nk antr...
    coment entri2 lps...
    kat blog kiki
    tp segan ..
    alamak segan..

    BalasPadam
  2. lor.. ingatkan naik moto sendiri bawak..

    BalasPadam
  3. klaka ayt last tu..hehe.
    cari laki cpt kiki :P

    BalasPadam
  4. dah lama xnaek moto..

    rasa serik...

    BalasPadam
  5. lor...kiki ke?? u nmpk lain gile dlm entry sebelum ni..xcam k..huhu..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx