22 Disember 2008

celebrity cafe

kuar dari spring.. terus hantar pijot kat hopoh... aku dan ise makan dulu kat celebrity cafe.. time ini aku dah rasa tak enak badan..maklom saja piyed menyerang... pinggang sakit..


ni menu ise.. mee bandung...

ini aku punya bubur ayam dan air ular... huh!!! air ular..? rasanya kayak air teh bunga gitu..cuma ia nya pekat sikit.. malam tu aku dah rasa kepala aku sakit dah..mayb kene hujan kot.. pas makan² around 8pm kami chow.. tapi aku terpaksa singgah kat kat umah kakak aku nak mbik barang.sampai rumah 9pm gitulah.

paling tak syok nya kene serang demam plak.dengan rasa sakit time piyed lagi.. brapa kali aku bangun pasal sejuk sangat.. badan aku panas... bangun 5pagi makan ubat. memang rasa nak demam teruk je.. aku ni jarang sangat sakit² tapi mungkin disebabkan cuaca ni lah... hujan memanjang..wat aku jadi tak sihat.. huhu~

7 ulasan:

  1. erkkkkkkk...air ular???? hehehhehehe

    get well soon yeeeee

    BalasPadam
  2. whaatttt??????? air ular????

    erkkkkk!!!...ular pon ade air ehhh???kuikuikuikui!...

    x sihat yer?siannn die...my dotter pon tgh x sihat...dedar2,selsema batuk2...hukhukhukhuk!..i gi kije pon ht x senang...

    n'way...mee bandung tu nampak sedap bangatttttt!!!

    BalasPadam
  3. munirah:
    air yang tau mematuk..hahahha=D

    fealize:
    ya sudah tapi doktor bagi ubat demam,migrain,antibotic je..

    BalasPadam
  4. Peliknya nama air tu!!! Scary lah yang..

    Ermm.. makan porridge je? Mee bandung nmpak sedaap :p~

    Kiki, ko sihat ke yang?

    BalasPadam
  5. bahaya air ya pandei matuk2 endah.. :P

    BalasPadam
  6. tny:
    kalo ko tanya skrg.. aku dah sihat dah.. ceh vangga ok aku tak soka demam²

    ise:
    dear,pandei matuk.. berani ktk.. hahah

    BalasPadam
  7. nyaman kueh teow hong kong ktk ya... mok juak. tp akan daya mek jaoh...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx