10 Januari 2009

gift from shomel AJA


ni pemberian pwincess AJA..dia comel tau.. cam muka heliza..bereh gitu =D tq ya yayunk!! wahh best nye dapat g bangkok..!!! i nak g holiday gak lah camni.. kemana yachh?? =D

wahh... pesanan dia ni mmg wat aku tersentap.. hahah
♥insyallah...kawen jugak nanti... cuma kita tunggu siapakah menjadi prince charming kita.. iya yang cinta itu harus cinta mati sama gwe =D
♥nanti kalo kiki jemput tak datang..haaaa habeh kamoooo.. ^_^

ohh ya.. nak tau di kasi ape kat aku?.. ee comel. aku ni kalo orang bagi patung aku suka sangat..tapi kalo aku nak beli sendiri.. hurmmmm saya kureng gemar.. =D


comel kan.. pssst.. asal takde kaler oren yunk.!! dush² tak syukur lansung..lagi dok mintak kaler oren..hehheheh~ arigato Aja.. suka tau~terus jadi teman dalam kereta ^_^


ciput cengkerang ni.. dapat kat mane eh? sila jawap ya nanti..bangkok Ke.. sudah jadi perhiasan kat meja bilikku.. ^_^


yesss.. dapat anting² baru. ^_^ nanti cun masanya aku pakai.. baru aku tunjuk ye.. ^_^ cantek tak or kene tak aku memakainya.. cewahhh...


sekarang.. aku dh kumpul 2 kipas pemberian orang ni.. slah satunya dari AJA lah.. ^_^ ape lagi anak² buah aku jeles lah tgok barang² kat atas meja ku yang cute²....


hehhe ni semua bloggerz kasi.. ^_^ tq uols... muwwaahhhh!!

5 ulasan:

  1. besh nye blogger2 kasi hadiah sama kiki ek.. :D

    wah...mmg menarik..
    blogger2 yg sy knl masing2 ade warna2 sendiri..
    merah la..pink..hijau...n oren..hehe

    BalasPadam
  2. waah.comel ke?
    segan lak.
    hikssss.
    ;DDD

    welcumes k.kiki.
    mehla holiday ke KL lagi.
    ley jumpe kat kiki
    b4 this xsempat bekenalan.
    heee

    kalo ade rezki insyallah dtg wedding k.kiki
    mg cpt2 ketemu prince charming ea.
    yg ade skang 2h cpt2 la msk melamar.
    opssss.hehehe

    bear 2h xdan nak cri kaler oren
    merah je yg sempat capai.
    hihihi
    ;)))

    yups,ciput cengkerang 2h dr bangkok.
    =)))

    alamak,terpanjang sudah.
    ahaksss.

    BalasPadam
  3. baiknye blogger kiki..
    ade hadiah gitu...
    mcm ni la..
    bkn sekadar blogger..
    tp sbg kawan yg sentiasa mengingati kita..
    bagus2...
    tabik la!

    BalasPadam
  4. wah.... bile nk dapat adiah ni.. jelez.. jelez.. :P

    BalasPadam
  5. tersusun je atas meja ko kan.. kemas....

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx