12 Februari 2009

detik² menjelang valentine's day konon.. =D


..bila jelang je february.. sikboklah cakap valentine's day.. (dalam hati nak jugak sambut..tapi..) ohh no!!sumanya malas untuk aku huraikan...

tapi aku suka tengok bila valentine's day ni..sana sini orang jual bunga tepi jalan.. meriah sungguh. terdetik dihati alangkah indahnya kita juga bisa menerima sebegitu..(ada hati..puihh!!)

kalo nak ingat valentine's day ni... aku tak pernah nak raikannya... bukan tak nak.. tapi masa tu aku mesti single...!ahhah so biasanya untuk memeriahkan hari itu selalu teman² le tempat kami meraikannya. tapi tahun ni.. aku no agenda rasanya. dok umah je kot! ke.ma.lasan....(terasa sangat..tapi tak taule kalo last² minute member² call ajak kuar.. i on je.. ^_^.aku ni mmg tak reti nak tolak bila ajak kuar. melainkan ade hal yang tak leh aku elak.. =D

tak kisah le.. apa² pun.. itu terpulang pada orang nak sambut ke tak..! bagi aku no hal je.. tapi tak guna gak sambut hari ni dengan indahnye..kalo hari lain gadoh bagai nak rak! kan??... hurmm cuma aku rasakan best kalo leh indahkan hari² dengan lebih indah..

coklat..bunga.. mcm² le hadiah.. kalo nak hadiah dari aku singgah je kedai pastu pilih... g kuanter...bayar le sendiri.wakakkaak!! =D


.....sekadar mengindahkan petang ini.. luv you~!

3 ulasan:

  1. wah wah wah kiki.. sapa meriknya bunga tek??

    BalasPadam
  2. tak sambut pun takpe...lebih baik berdoa kepadaNya agar dipertemukan dengan jodoh yang berkekalan...Amin..muhehhehe

    BalasPadam
  3. ade tu y mnnti..mne tau 14th ni ade org wat suprise kt kiki...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx