17 Februari 2009

nak sangatkan?..hambik ko makan free~

ini tempat femes la kalo nak makan seafood ni. tapi aku jarang terjah sini.. kalo makan ramai² boleh ar.. sure gempak. nama tempat ni? humm TOPSPOT le.. itu yang aku tau.. ^_^ (happy bufday to abg kedil yg ke 31)

bang aku pilih kat gerai ABC.. Cam kami budak baru belajar ni.. hehe~ ape lagi siap mencari tempat duduk dulu le.. hehe

itu akak aku.. dan itu bang ipar aku.. dan itu ada buah aku.. brapa byk itu da... lepas itu merak mau pilih makanan apa? aku hanya menjadi tetamu..apa yang ada gwa makan le..~ akak dan abang terus masakan apa yang dorank nak makan.. aku siap jaga anak² buah aku.. tapi syokla kat sini.. cina.. melayu..tambi.. omputeh pun datang.. ^_^

eqah dan sarel..

ko tengok tu.. memang aku dia tunjuk² kan.. kang aku ngap jari tu padan muka!
ya.. ini abang saya.. wkaakak takde lah adik gwa beb! dengan kesungguhan lepas balik keje.. dengan perut kosong masa tu memang cam ulat ciiit..asyik je kata tak sabar nak makan.. nanti ko makan lah habis!

siap air datang dulu la kan.. hurmm si makcik feqah yang suh snap pix dia minum air.. eee ngegeh nya koh!
tara,..dari jauh aku pandang minah tu bawak ikan ni.. teringat aku time kat anjun warisan sampai kepala ikan ni lah yang boleh jadi objek untuk ambik gambar.. hehe ingat lagi tak? yang aku ngan kisss ikan ni.. hehehe

ikan siakap datang dulu ..pastu sayor paku tu(tol ke ni?).. aku sempat mbik pix ni je.. hpon gwa habis bateri.. lepas tu ade lagi.. sotong goreng,ketam masak lada hitam..tak sedap(tapi habis ku belasah)dan butter prawn...
ginilah keriuhan kami makan.. fizi dah surrender pasal nasi dah 2 mangkuk.. kalo kita makan nak kenyang .. mmg le tak habis.. makan kene tenang dan rilek.. baru tak terasa kenyang.. last² aku dan abng kedil yang usaha untuk habiskan sumanya.. (nampak sangat aku kuat makan.) haha~ lagi² makan free oi! yelah bufday orangkan.. takakan ko nak suruh si penyambut hari lahir tu makan sorang“ tak syok ar.. mesti le buat orang tu terasa kita menghargai apa yang di lanje ni kan.. just enjoy .. makan² sambil borak.. sambil cuci mata.. sambil mulut makan.. otak fikir just makan makan makan.. baru boleh licinnnnn.. hehe~



occay.. pas habis tu.. abg kedil bayar.. huhuhu rm148. gilo tak.. kalo aku punya lah sayang oii.. tapi syukur la kan.. kalo niat kita ke situ..tak jadi masalahnye. ^_^ selesai sesi byr tu.. kami balik.. tapi aku tetap ingat akan parent aku.. hehe~ yelah aku belikan mereka ayam kfc.dah mak aku rasa sebut itu .. aku belilah.. bila dia sebut itulah yang dia inginkan.. lalala~

sampai je umah.. tukar baju.. terus kedebupppp kat katil. haha~ kekenyangan dan kengantok kan.. ^_^ tapi masa aku dah nyeyak tido tu..nyamok² mengganggu.. so aku dengan kemalasan pergi kat ruang tamu..melabuh diri kat kerusi plak.. hahah ^_^ paal apa..? pasal kipas hangin ku tak berfungsi.. mamposs ko kene gigit nyamok.. aku tahan lagi kalo aku tido dalam takde kipas..tapi kalo dah berkipas nyamok stil gigit.. itu lebih parah dari sakit hati.. (aikk kesitu plak dah)

bangun je pagi.. aku telah dilayan mimpi indah.. boleh plak aku mimpi ada orang tanya sapa mau jumpa hans isaac.!! dengan hati yang melompat weyyyy.. terasa benaran seh aku duduk sebelah hans. arghhh mimpi rupanya. tapi kan even dlm mimpi.. bunga² hati dlm mimpi tu.. terasa real ok! kan kan.. sape pernah mimpi tapi hati dia terasa betul gumbira seperti dlm mimpi tu.. camtu lah rasa aku time tu.. hahah~agak² nye mimpi tu ada tanda aku kan jumpa seseorang kot. hahaha siapakah? ntah leee...

3 ulasan:

  1. ucapkanlah syukur ke hadrat Ilahi yang telah mengurniakan rezeki kepada hamba-hambaNya... yang dapat rezeki tu berdoa-doalah kepadaNya agar orang yang membelanjakan rezeki dimurahkan rezeki dan diberkati niatnya yang baik itu... bbbrrppp (sendawa)...Amiin...

    BalasPadam
  2. lamak mek sik gi sitok ki. tapi nang benar..mun makan seorang² x best.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx