16 Februari 2009

style kami ke bookstore ^_^

style itu penting.. hahha~ apa lagi gaya~(maka sama jak ooo)... aku dan zie cam biasa le.. kalo dtg sini mesti nye ade je nak masuk kedai buku... (nampak je kami ni suka membaca- campur sikit perasan kat sini.. hehe~ aku rajin ke? kdg² itu iye lah.. tu pun aku kan beli majalah.. novel² dah masa ni tak lagi menguasai aku... tunggu je la masanya.^_^
-tanpa ku sedari tajuk buku itu ketika ini- sedih nau je bunyi kisahnye kan.. namun ku punya hati.. kesiannye.. mesti derita kisah ini kan.. ^_^ sapa² nak beli..sila dptkan di bookstore berdekatan.rasanya ni yg latest.... hambik ko.. zie dengan gigihnya menonggeng mencari sesuatu yang baik utk dibeli nanti tapi ni survey je...
hahaa~ nak story gak kes kat sini. ade 3 mamat ni dok follow² kami. heehh~ terpikat la kat zie tu.. tu la ko.aku suh senyum kambing je tak mau.. haaha~ *takde lah aje aku nak melawak je =D
pas kuar dari kedai buku.. kami merayap² lak kat stall yang juak tudung.. ehhe cantek tak.. scraf ni.. hurmmm try je tapi tak beli.pompuan yang jaga kat stok cantek suka tgok.. kan zie? lagi an murah je senyum melayan kerenah aku dan zie~ *think +ve even kdg² org depan kita dia senyum..belakang ngutuk nak mampusss.. tp buat tak tau je.. penat leh jadi org² gitu kan. tapi nampak dia cam ikhlas je*ikhlas ke aku kate ni .. hahah~ ******merapu ke bab ni plak dah.

ocay².. lepas tu kan. aku dan zie mula dah merasakan tak tau nak kemana. last²(aku suka guna word last² eh?) aku ajak zie merehatkan kaki dan punggung. sambil bagi senaman mata dengan tenang.. ahha~ jommmmmmmmm layan next kes! =D

3 ulasan:

  1. adehhh..pic aku tertongeng ko snap yang oii..hahahaha.. lupak plak mek ttg story towk..hahahah..mek langsung xda gamba kita kat bookstore..

    apa tekk..cdak 3 laki ya kenja terfollow²..hehe

    BalasPadam
  2. hehehe.. bole juak snap lam bookstore owh... mun sik kenak tangkap ngan pak guard hehehe...

    BalasPadam
  3. senaman mata tu macm mane?hehe

    maybe next post boleh tunjuk..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx