25 Mac 2009

botol chuchu~

comel tak botol chuchu ni..


mesti korang semua pernah rasa hisap botol susu ni kan. kalo tk pernah..g ar try sekarang.. haha! aku membuang tabiat ini bila masuk darjah 1 /2 gitu..kalo kat sarawak dia call ni (pepet) hehee

sape tak kawen lagi tu.. haa belajar buat air susu.. hehhe kang terkial² membancuh susu.. hahahha..opppsss! sendiri pandei ke? a ehhhh... udah jadi sebahagian tugaaasss ni. ^_^ dari awal lagi dah praktikal.. hehehe~

hooh saje je nak update ni.. cam cantek pulak disebalik botol susu ni ade terselit pic ladykiki... haha.. (cam tak lengkap lak cerita so botol susu ni kan.. haha)

6 ulasan:

  1. hehehe...lieza da lma da pektis sis...pejam mata pn da leh wat chuchu..hahaha...

    BalasPadam
  2. lieza.. heheh bagus... kikiover je ckp pasal bansuh susu.. masak pun tak reti sangat..hahaha

    BalasPadam
  3. hihi..kmk sik berapa pandey..atau dgn erti kata lain..x pandey..hahahaha

    BalasPadam
  4. Sis wat susu xpandai cek tp perah pndai la....;P hihihihi

    p/s : perah susu kerbau daaaa

    BalasPadam
  5. ade jg tu foto kiki disebalik botol2 susu..huhu..

    siap ade air susu lg dlm botol2 tu.. :P

    BalasPadam
  6. Yahhhh!!...besusun jak botol susu ehehehe...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx