10 Mac 2009

LAYAN DI PADINI


Kami terus ke PADINI... untuk jenjalan sambil menemai reez shooping.. masa kami jenjalan dalam ni.. aku terjumpa seseorang.. yuhuhuhu~ buat aku rasa happie sangat.jap gi aku story.kehkehekhe~

itu dia.. reez dgn baju² yang d beli.. time ni sibuk layan dia milih baju dan sibuk dengan diri menegok barang²..kesian pasal aku takleh teman lame²..pasal malam aku limited nak kuar. pas layan dia.. masa yang tiba nak layan aku dan riza plak ke shopping. beli satu baju pun ok la tu~

yeah.. kalo nak tau.. baju hitam ni aku pun baru beli.. tapi murah je.. belasan ringgit sajok.maklom time tu aku rasa kucar kacir sikit dengan baju yang aku pakai pagi tu.. cam tak semangat je.. hahah~ beli terus pakai.. lalala~ ok.. kita ke F.O.S pulak.. layannnnnnnn~









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx