1 Mac 2009

MA LUVELY HONEYA ^_^

Dulu aku memang kaki "myspace" heh~ ko ade aku pun ade gitu..kadang kat myspace ni aku ni tak berapa nak focus tau.. tak macm blog beb.. lain.sungguh jauh nau beza keakraban bila kita mengenali kawan² baru. tapi tak semua nya.. ade sesetengah tu aku layan kat myspace..terutama yang leh curi hati kita.. dan kita teruja nak kawan kan.. bukan pasal chantek or hencem tapi cara dia mengenali kita.

bila aku dah layan Facebook pulak.. heheh terjumpa lah member pompuan aku yang kat myspace. heheh tapi aku lupa² ingat.(camne tu..sory honey) ohh ya,namanya honeya. wahhhhh~ best jugak dia ni.. budak selangor.. yang petah speaking london..cakap sarawak pun reti.. bagi aku cukup hebat le. kalo kita leh belajar bahasa negori lain.

kami mula sembang kat fb.. komen sana sini kat wall tu.. hehhe! ingatkan honey tiu gtau datang kuching.rupanya benaran sehhhh!! dia sampai on friday.. ade urusan sikit. tapi aku tak dapat nak jemput dia time keje.. akhirnya dibbie yang tolong jemputkan..

so,saturday dah balik dah flight dia 7.10pm.. aku lepas keje terus pergi jumpa honey. ala... akhirnya ketemu jugak after 3tahun kami kenal. start dari myspace le.. (otak aku tak leh hingat dah yang kat myspace tu.. yang penting jumpa dia..orang yang sama.) heheh~


kiki and honeya, dulukan nama glamer i kat myspace "putrihanizza" heheh~ over tak.. =D tak kisah le ^_^


sempat jumpa petang tu,terus ke airport pasal jam un dah 5ptg.. nak check in lagi.. honey ikut aku.. dabbie ikut her's frens (naza) "fren" ke?

seronok sangat jumpa minah ni..hari ini mmg aku happy sangat.. pasal aku suka bila aku punya banyak rencana.. jadi byk yang aku leh update.. heheheh~ occay² kami terusssssssssss meneruskan perjalanan ke Airport Antarabangsa Kuching!


1 ulasan:

  1. familiar je honeya nih. Dimana ya ketemu? erm... tk ingat.

    skullsplitter

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx