22 April 2009

SEDiH HATIKU... APABILA..... *sobsob ='((

pagi² aku try snap pix guna hapon kan.. tetiba je tak save satu pun.. arghhh... aku check balik pix album yang lain..suma KOSONG.. oiittt!! bila masa plak aku padammm kan.. sooo mmg hancoQQQQ berderai perasaan ni babe.. pix² yang aku syg suma ghaib gitu je... sob sobbb sedih hakuuu~ mana tak nya.. gambar aku dengan orang kawan².. orang yang aku sayanggg².. (byk je bunyi) hahha suma hilang babe!!! huhuuh penat² je aku simpan dan jaga.. aku godek² hapon aku tu.kot² ade terslh setting ke.. takde pulak. alamatnya.... memang suma terkubur gitu je.. arghhh tensen taukkkk! hahaha meroyan pagi²..adoiiyaii

12 ulasan:

  1. adeh..
    bleh hilang ye..
    kalau yg tak sempat backup sedih r.

    BalasPadam
  2. jgn lah sedih2 kiki. mesti ada yg tak kena dgn hp tu kan. cuba check lagi. atau kiki ada terjatuh kan hp ke mlm smalam?

    BalasPadam
  3. shafie.. tu la pasal.. tetiba je suma takde .. =(


    wahizah..kita dah check dah..takde plak jatuh.. hmmmmm

    BalasPadam
  4. adoh..kmk sama juak ariya..kmk godek2 hp..segala setting..ada balitnya..miracle jak bunyi nya..heheeh..ilex la ki..

    BalasPadam
  5. xde buat bakcup ke sblm ni...
    mmm sedih kan kalau barang yg kita sayang hilang gituuu je...

    BalasPadam
  6. ko tak simpan di kompute ke yang?

    BalasPadam
  7. adde yang aku tak simpan yang.. huhu

    BalasPadam
  8. hmmm...risau gak kan..
    kalau tetiba hp wat giler cam tu...

    sabar yer kiki....


    ♥♥♥ Yanie Putrajaya ♥♥♥

    BalasPadam
  9. aduh..klo N pon mroyan yunk...tidakkkkk....

    BalasPadam
  10. cian ko yang. Mun pic suma ilang nangggg lah sedih gilak² ow :(

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx