14 Mei 2009

gara² KFC


rabu- tabiat tidak makan tengahri datang lagi..seadaanya aku yang kering ini sentiasa inginkan nasi dan ayam. hahah~ pada petang balik kerja tu.. tekak yang dahaga kan KFC selama 2 hari aku tahan datang kembali.. nak ajak zie mesti aku rasa malas nak hantar dia plak.. hmm aku call tilla.. tetiba tilla kata roy mabik dia balik kerja.. hmm cam ne nak mkan sorang..tak tak nak makan dlm kereta.. tak nak makan sorang jugak kat situ.. last² terfikir lak dengan madey.. ape lagi aku roger la dia.. madey pun kata OKAY

aku sampai hopoh =)) sementara tu aku jenjalan lah membawa muka yang kosong ni.. =)


around 15minit gitu madey sampei kat sini.. ohh ayam.. nikmatnye bila perut kosongku dimasuki mu.. hahah~ sambil tu borak² ngan madey la.. tanya pasal photoshoot.. dia ni leh tahan ejek aku..nanti aku jugak dia cari..hahahah~ masa ini madey bawak camera nyajuga apa lagi aku..tak lepassss peluang.. hehe
kalini... tiada pix aku makan.. hihi suma kat madey.. hmm around 7pm aku dan madey.. balik. atas dasar mendesak gara² kfc.. madey jadi mangsa peneman.. tapi *kitak ya suka jak teman kmk nak.. hihi~ makasih oii... teman mek makan... ^_^



4 ulasan:

  1. sedapnye..
    nk cari kfc r..

    p/s: nak tgk pix kiki...hehe

    BalasPadam
  2. wasehhh...mamam d kepsi urg ko...tapau juak ngan kmk lak.....

    BalasPadam
  3. warghhhhh
    baru ri2 makan kfc
    ssh nak cari alal
    nanti nak buatn3 pasal ni

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx