22 Mei 2009

REZEKi DI HARI JUMAAT

pagi² jumaat yang cool ini.. aku d belanja makan oleh seseorang.. hihi rejeki²..
makanya aku terus je pesan mee hoon tomato n milo panas... alhamdulillah.. makan pagi² ni mmg beri tenaga lebih kata orang. tol ke? hmmm...

tapi pagi ni aku tak berapa nak segar badan..cam lembik je.mungkin kerna terlebih tido kot.. aku memang gini.. tetiba je bangun around 6.33am.. terus bangun. selangkah nak masuk bilik mandi baru teringat asal aku tetiba je nak bangun kan..biasanya aku kan mandi jam 7am. haha~ dengan itu aku patah balik baring kat tilam.. euuyy!! mmg dasar pemalas nye.. rugi setengah jam kalo aku bangun awal ni.. hiksss.!


sepagi² nye aku sibuk buat kerja.. takla banyak tapi boss aku ade gak kat ofis..so,bukan nak tunjuk aku ni cam buat² kerja.. atleast hormat dia je. boss aku bukan kisah sangat aku ni main tenet... dia pun tau kerja tak banyak. cuma rasa tak sedap hati la nak melajukan jari² aku ni dengan mengupdate blog.. hihi~ jadi yang sibuk aku.. tak sibuk sebenarnya.. nak cover je... kalo boleh jari aku ni nak update je byk hal.. (cam byk jer bunyinya kan.. hihi)nak tak nak... aku kene gak control aku nye kecekalan nak menterjah blog. hhahhahha~ so,baru sekarang ni aku free sikit.. so leh la nak update ke mana kah aku lunch tadi.. yeahh,jap lagi KAMEK story keyh!! =))

1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx