4 Ogos 2009

Kidnap Riza untuk jenjalan


akceli start dari jumaat petang tu.. plan mau jumpa kawan from FB(serikei)kalu tak silap.. hiks. dikalangan photogapher jugak.kebetulan doranga de shoot regatta aka kayak kat waterfront kuching.tapi petang jumaat tu tak jadi.. pasal masa tak cun lah gitu. so.. keesokkan nya pulak.. jumpa lah kejap afta balik kerja. aku ni kalu nak jalan sorang dengan keramaian yang ramai itu. mau fikir ribu² kali.wakaka akhirnya aku colek je riza untuk temankan.riza pun cam takde masalah nak ikut aku.. so,aku kidnap dulu dia kat umah.. coz kereta dia sudah bookin oleh bapaknya. akceli rumah riza kat seberang nun jerrr..tapi segala perahu tambang tidak bertugas.

sampai je kat sini..terus tanya idham kat mana.. rupanya idham brada kat nunnnn hujung belah sane.. so,aku dan riza jenjalan lah sambil melihat macam² jenis manusia.. haha...

memang ramai la..

akhirnya janji temu kat depan toilet awam. yelah strategik la tempat ni.tau lah kat mana nak cari kan... tak lame lah jumpa.. just borak² kejap jer. lagipun dorang ade plan lagi. sempat lah dorang tu mbik pix kenangan ni.. ^_^
kebetulan jugak.. terjumpa ise dan ajet. wahhh setengah tahun tak jumpa ise. ape² pun.. kitorang tegur juga..masing² dah lupakan perkara lepas. sempatlah borak kejap.. yang berlalu tu biar lah lepas kan.. masing² mencari kebahagiaan baru.. =)
aku dan riza mencari tempat minum. tapi aku memang rasa nak makan KFC-hot&spicy. makanya aku dan riza melepak lah kat kfc-SP.

riza hanya kehausan...
tapi aku amat kelaparan

tak terfikir lak camera ni leh set timer kan.. penat² je budak kfc ni tolong ambik kan.. hahah dah dengan muka tak malu aku... panggil dengan suka suki je suh tangkap gambar. =D
oppss.. sory riza.jangan salahkan kamek bila lengan kitak nampak besau dari kamek. ^_^




afta makan..sempat dulu ke spring untuk jenjalan. hmmmm.. tapi lepas tu riza ajak makan ayam madu kat the bimmers.sedap.. katanya diet tapi riza pesan sampai 8ketul wings.. walaal~ tapi tak habish gak. dia tapaukan.. aku cuma makan 3 ketoi.. afta anta riza..aku pun balikla rumah.



3 ulasan:

  1. sedapnye kfc...

    huuuuuu...

    aci x nak cari lunchour ni...

    hikkksss

    BalasPadam
  2. Tu lah kan..mmg strategik tempat tu.
    Lambat sikit je, if not bleh lepak makan sama ptg tu.:D

    BalasPadam
  3. uish..
    balik nih nak makan kfc gak la``
    adessss..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx