2 Ogos 2009

- taman sahabat -

sambung plak kat sini.. hiks.. 28 july 2009 selasa. lepas balik kerja.. aku terus joins kalian untuk ke TAMAN SAHABAT.. sebelum hantar dorang ke airport.

tapi b4 tu ade kejadian.. haha kunci mini lak yang terlock dlm kereta. hadoiyaiii.. punya lah teror aku dalam kes ni. nak nak pinjamlah gergaji kat rumah belakang tu..tapi takde sorang pun yang kuar dari rumah. hadoiiyaii.. so,dipendekkan cerita.. aku dan mini gerak ke kedai untuk cari pembaris besi. hahah~ nasib baik aku jadi heroin. wahhh... baru lea hati nak jenjalan kat taman ni. layan je pixnya nya.

-k a m i-


-fea & kiki-


zie takde mood sangat..pasal perut dia sakitt.. asyik g toilet jer.. hoho

-laksamana cheng ho kah??-
harus ada kenangan dengan sarawak gitu..

aksi lakonan aku dan fea.. haha shukeee pix ni
time ni lah.. zie dan izza ke toilett.. aku dan fea apa lagi.. mmg hobi lah.mini jadi mangsa.. =d

ya ampun......
cam suma tak kene..? ke aku je...yang pelik..? hahha
last sekali.. ehemm...
-no caption-




then,kitorang gerak pergi ke Airport antarabangsa Kuching..




2 ulasan:

  1. cantik la~
    rajin kamoo ye jalan2 kat sarawak tuh..
    hehe~

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx