29 September 2009

1syawal dihari raya

aku rasa lelah bila aku nak memulakan cerita ni..wakkakka neves pun ado.. almaklom.. boycot terlalu lama katakan.. bz mengalahkan artisss! wakak~hiks.. meh..dipendekkan cerita aku ni.. aku memulakan dengan hari raya pertama ku...




seperti biasalah di pagi syawal ni.. segalanya diawalkan.. tapi pagi syawal ni berbeza dari pagi syawal lain.hmm sapa yang tak suka raya... aku pun suka. cuma mud wowww wooww woww tu kureng sikit.


lepasss solat aidilfitri suma(tapi aku tak pergi ;p ..barulah ziarah menziarahi dimulakan.


dari yang yang tua ke muda.... ^_^
sepanjang sesi tu kan.. kebetulan hamperhhh je bateri yang aku beli boleh plak kosongggg! pertttt! mmg tak besh lansung.. menurun habish dowhh jiwa aku.. yelah mana tka nye baru je semangattt nak upload banyak².. hihi tapi tak pe sikit ini better dari byk.. ;p

tahun ini 2009.. 2 yang solo ni masih tidak berumahtangga lagi. heypp! alhamdulillahh berdiri sebelah hero & heroin aku ni pun dah cukup vangga. kan kan kan =)

ini kak timah...
orang paling rajin buat kueh dan menjahit.. (asal lah aku takde semangat jati gitu eh.. nak belajar pun tak terbelaja lagi.. adoii... kalu teror jahit mesti leh buat my own bisnes.. ^_^)

bapak ku wat cute .. hiks...

bersama mereka².. (kekadang rasa tak puas hati ni..nak je aku ambik pix dengan suma anak² buah aku mesti tak tercapai.. )


selesaiiiiiiii... masing sibuk ke rumah mak mentua... aku.?? haha menua kan diri kat rumah saja. raya ini amat malas sekali aku nak jalan beraya.. ;p
hari raya pertama.. aku makan sampai 4 kali ok. sukeeenyaa kalu berterusan begitu..

6 ulasan:

  1. Np ni sis raya mcm xceria jer..huhu

    BalasPadam
  2. meriah raya ko yunk...cantek r rmbut bawuu..

    BalasPadam
  3. hamboih sampai 4kali..
    bselera benor..

    BalasPadam
  4. hppy eid mubarak...
    maaf zahir batin...
    1st comment nih...
    nice blog also...majulah bloggers!hihi

    BalasPadam
  5. hppy eid mubarak...
    maaf zahir batin...
    1st comment nih...teruskn blogging..hihi

    BalasPadam
  6. makan-makan beraya tu jangan makan banyak sampai sakit perut. Sebagai langkah berjaga-jaga, baca info ini - Risiko Makan Banyak di Musim Raya dan Keracunan Makanan.

    Update terkini isu-isu semasa kesihatan ada di infokesihatan@twitter.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx