23 Oktober 2009

buat hal lagi ! =(

malam tadi aku tertido awal...sungguh mengantok je rasanya. tapi yang tak syoknya... asal je aku awal tido confirm 3/4am.. sure terbangun.. aiyyoooo tak sukee.. masa bangun tu payah lah sangat nak tido..



dalam tak sedar tu.. rupanya aku tertido juga rupa paginya.. apabila aku dikejutkan oleh sora orang.


kak timah ; ki... tayar kau pancit!

aku yang elok berbungkusss ngan selimut tebal.. dengar tapi dah cam malas sangat nak bangun.

kali ke2 plak akak panggil..


kak timah: ki... tayar kereta kau pancit ya! (siap buka pintu bilik aku..)


haha aku ni bukan liat nak bangun tido nye.. cuma otak jem kejap yelah.. bila dh kereta buat hal... nak naik apa gi kerja kan..

terus je aku tengok hapon.. dapat 2 SMS..

1 dari Onal..


1 dari abang marul (bang ipar)-"esok aku tumpang kereta nak bawak CPU sekali"



rupanya².. aku yang plak nak tumpang dia pagi ni. lawak kan.. kebetulan je..



naaaa.. hambikk tayar depan kiri pancit.mesti kereta aku marahkan aku kan.. pasal tinggal dia 4 hari.. hahah tu ngajukkkk ngan aku tu.. hyepp!


hiksss..jom merempittttt...dah cam robot cop je kat sini.. hiks.. sambil menikmati udara segar dipagi hari. =)


petang balik kerja nanti abang tino lak mbik aku. ehh syoknye bila da orang jemputkan..

3 ulasan:

  1. alahai ngajuk die ea.pasni kasi pujuk tauu haha

    BalasPadam
  2. his..lawak je ku pakai helmet ni

    BalasPadam
  3. la ade lesan mOtOr kew??heee

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx