20 Oktober 2009

fly to KUALA LUMPUR

hello~hello...
meh aku story sikit pasal kemana je aku pergi sejak sabtu lalu k. =)

Aku ke kuala Lumpur pada hari sabtu 17th oct..... flight aku dari kuching jam 9.20am itu telah selamat sampai ke KL jam 11.25am. masa aku kat dalam flight tu sempat lah terjumpa artis lah kunon... .Rizal AF tu yang dari sarawak. uishhhhhh nak tau tak.masa b4 naik flight tu,,.cehhh berlagak je aku rasa.. kalu nak gado dalam hapon dengan gf tak payahlah tunjuk sangat depan umum. asyik sebut " asal sayang tak jawab call semalam" perrghhhh siap buat suara yang sedih giler lah tapi tak nangis ponnn.. hahhah drama je lebih..wakakak dah takmo gosip..


sesudah penerbangan 1jam 45minit tu..sampailah aku ke KLIA. kedatangan aku disabut oleh en.Onald.. :) kitorang lepak dulu sarapan kat OLD TOWN tu.habis je makan kitorang gerak ke KL sudah.. untuk menunggu puan ceera jemput aku lak untuk ke rumah dia. thanx sangat kat dorang ni..sanggup je turun untuk jemput aku... =p


sampai je ceera...terus gerak ke rumah puan ni.. untuk aku tidur umah dia. =) alhamdulillah..sekrang ni puan dah berkuarga.dahterbatas sikit untuk kami seperti tahun lepas. tapi apa apa pun.. tabik spring. puan ceera mempunyai suami yang sporting dan memahami lah..


kemana je aku petang itu??? hmmmm seharian itu aku hanya mengikut puan ceera & mr.ciput pergi berayaaaaaaaaaaa sakan kat umah kawan dorang.perrghhhh giler gak beb..makannnn..makannn.. makannnn maknnn dan makanm.. dari jam 2.30pm gitu sampailahhhhh ke 11 malam. paling last umah kak alang ..ceera. perghh!!

itu kali pertama jumpa akak alang dan family dia... alhamdulillah dilayan seperti kuarga sendiri. besh... yang giler-giler jugak lah.. akak alang buat mee macam jenis malam tu.. yang penting.. pedas bagi aku tapi sedappp!!! =))))


lepas je balikkkkk dari uamh alang. terus rasa nak tido.bila dah basuh muka segala.. sempat lagi tengok bola MANU vs Bolton. yooooyooo! haruslahhh MAnU menang!!! yey yey!! pastu baru tidooo.malam tu aku tidur ngan mama ciput. mama ciput pun bermalam kat situ.. =)) untungnye ceera punya mak mentua gitu. baekkk ok! buat ceera cam anak sendiri sangat-sangat.


dah nanti aku story asal hari ke 2 pulak k.. hiks..*tak de pic ni.. next time aku tarok pic k..

2 ulasan:

  1. owh ..kiki gi bercuti ke kl rupanya ..

    BalasPadam
  2. wah turun kl diam2 jer.. takde call pun... hehehe.. takpe u ada ramai frens kat sini kan..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx