26 Oktober 2009

sementara tunggu Onal menjemputku

hari ke2 di Kola lumpo.. :P


pagi tu aku still merehatkan badan..even dah bangun dalam 7am.. hiks.
malam tu aku tido ngan mama ciput dan babil...

tahun ni datang kl tak dapt nak tido sekatil ngan ceera. ^_^ hukss.. tapi sempat gak pagi ni dia masuk bilik ku dan baring ngan aku. lalala~ rindu oh kenangan masa dia tak kawen dulu. tapi sempat gak kan..mbik pixnya.. =)))

lakonan mantap :P

hari ni kan nak kuar ngan dia. eh dia..?siapa? hihih ONAL. sodapatlah massage dari dia yang gtau mimi dan ajim pun ikut sekali. so..aku ni no hal je.so,siap² dalam 11am gtu dorang jemput aku kat umah ceera.


pas mandi...naa.. aku melayan dorang ni kat depan kejap. beshnye.. kat depan umah ade pokok rambutan. fav tu.. masa ini ciput,dik ciput,mama dia.. sibuk bersihkan halaman rumah.. ^_^


sementara tunggu meak jemput.. begitulah aku menikmati keindahan rumah ceera. :P

rajin je uncle ciput ni kan.. hiks.. untung nye untie ceera ni. ehem..




Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx