28 Oktober 2009

Tukar tayar kereta @ bengkel

balik keje petang ahad tu aku siap ke bengkel untuk tukar tayar baru.. huhu~

nasiblah abang ipar (bang marul) teman kan aku kat sini. kalu tak blur² blues jugak weyyy.. aku bukan reti sangat bab² kereta ni. asal kereta ku rosak je.. ni abng marul lah hero aku. dia ni memang layan lah bab kereta.. bab komputer... boleh saja tanya dia ni.

ni tayar spare abang kedil.tetiba je hitam kat situ.. hiks.. tak sampai pun setengah jam.. siap sudah.. dan aku bleh balik dgn hati lega la kunonnya. bukan ape.. kalu rosak sikit je.. sudah lah aku ni binggung.. :P

adakah nak menunjuk².. oh tidakkk! tapi sedikit.. hahah tak puas hati update tadi muka tak berlagak.. hahha~ thanx again to zie. cimin mata?? bukan milik saya.. milik abang kedil.. tapi lawa jugak kan..dari tepi je lah.. kalu depan² tak kene ngan aku.. coz muka aku mulattt tak kene ngan spek 'ala gini..'.. so misi seterusnya cermin mata baru?? hmm bilakah nak beli.. lalaal~


selesai je suma..aku ke rumah my fren plak nak mbik baju yang menjadi kegilaan ku. wakakak! sapa tak gila..? kalu tanya zie pun dia gilooo oh? haha baju apa? nanti che habaq k.. :P


Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

2 ulasan:

  1. memang kan selalu perempuan nie bab2 kereta nie kurang mahir skit..heheheh

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx