25 November 2009

BERMESRA dengan "penyedok" =]

wakaka~ masak keropok lekor pun mau heboH ka?? ;p


yelah.. kira rajen lah ni kan.. bermesra dengan penyedok..kuali..minyak.. hahha~

kalu tidak main pandang jer du... =]


masa singgah nak beli yang dah siap masak.tapi tokey nya baru je sampai. so,beli je yang mentah ni. masak sendiri pun lebih kureng je kan. =]

-kemesraan aku dengan alat² dapor.. hahahah~kucing saya pun bangga bila tengok saya ke dapor. dalam erti kata lain... hari ini amat rajin menterjah dapor.. haha!

time to goreng.. lepast tu time to makan. =] lalala~ ini gara² membaca entry ceera ;p



-rindu pulak ngan pompuan ni.. ceera dimanakah dikau? =]



13 ulasan:

  1. hhehe..kelmarin pn ila bru pas mkn kopok leko..nyum2...

    BalasPadam
  2. rase mcm comel je kiki sebut sudip tu 'penyedok'.. hikss.. len mcm pon ade gak.. kat sane mmg panggil mcm tu eh..

    BalasPadam
  3. hahah ya sudip- antah ler..
    ras cam klakar sebut penyedok tanah pun ado kan.. ahha

    kat sini panggil "sendok"

    hahha hentam ajo lah..

    BalasPadam
  4. monica dan hunnybunny =mmg sedap ok.lagi² cicah ngan sos. nyumm

    BalasPadam
  5. Lady Kiki...

    bukan penyedok ya mun kaka lepeh, tapi 'sudip' hhhahah.. spatula kata org putih.

    BalasPadam
  6. cokelat :
    aok.tauk mek ya sudip.. =]
    suka jak nak campor bahasa k title ya... ;p

    BalasPadam
  7. zack & comot = hikss apa lagi ptg nanti beli lah. wakkaak

    BalasPadam
  8. jmr = ye kot.. hiks..saya suka kopok leko. =p

    BalasPadam
  9. nak kepok leko yang,,
    yang ko masak tau...

    hehehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx