4 November 2009

i'll miss you GENTING !!


DAAAAA... kali ni aku tunjuk sikit gambar² kegembiraan kami bersama. thanx to myOnal.. tanpa camera dia... pasti pix² kami tak lah seindah ini :-*



-sebolehnya beratus² gamabr pun aku nak letak. wakaka tapi aku mbik jela sebahagian dari nya k.takkan nampak aku ceria kat sini uols tak happy.. =]






wif myOnal



bukan lame pun kalo nak jalan menuju tempat yang nak pegi. tapi satu tempat tu.. berminit² mbik gambar. ini baru syokkan... kalu kita merakam kenangan indah uuuuuu..

melompat smpai jatuh terduduk.. haha gilos la...

auuwww..nemo wajahmu amat menggoda lah kat sini.. ;p



-semestinya aku rinduuuu sangat masa ini-


-tak sangka kan.. umur dah up! tapi tengok orang cam budak chekulahhh jerk.


-hujan yang turun daaaa...

up away!



genting.. thanx you so much. kerna tempatmu kasi aku lepaskan segala tekanan yg ado.

dan temui aku jalan yang baru untuk dilalui.. =]


Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx