28 November 2009

masak² sikit dah OVER =D

baru tolong sikit dah berlagak.. hahah~ kan? ishh pompuan ni..

sape²???

yelah.. malam raya kan kita ni sibuk je nak tolong mak kat dapor.. masak². eleh takat nak potong bawang..

-anak buah aku pun boleh buat... ;p



stakat nak tunggu minyak tu panas dalam kuali... kucing saya pun boleh tido lagi.. =] pejam mata pun boleh buat... wahh berlagak benau..




lagi² mengorang ayam.. orang sakit pun leh goreng.



ni haaa.. pompuan ni.. berlagak giler bila dia turun ke dapor.. wakaka!


EH..eh.. saye ke? cettt.. apenye jari taip ngutuk² aiiii ini..! =D


okay² di pendekkan cerita.

-bukan berlagak tapi nak tunjuk je rajin bila saya menyerah diri kat dapor.
maklom malam nak raye tu.. takde sape kat umah.

akak² masing² dengan hal sendiri.

-akak timah+ holiday ke langkawi.
-akak long = beraya kat umah mak mentua.
-akak rosni = raya kat umah sendiri
-akak yam = rayakat umah sendiri jugak
-abang = beraya kat umah mak mentua.


hanya saya..fizi..bapak dan emak saja di rumah.


sekali dorang kuar.. senyap segala alam teluk² celah rumah. sunyi dan sepi. =]


kalo dah berkumpul tu.. amat meriuhkan pulak.


buat keje sikit dah letih.. haah lepas teman mak i masak ayam masak merah.. daging masak curry. ade nenas..dan sayor suma..

saya masuk TIDOOOO.. ZZZzzzzzzZZZZZ =]

1 ulasan:

  1. rajin..
    bagus2..
    preparation jangka masa panjang tuh kiki..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx