3 November 2009

my sweet bufday =)

nak stori dulu lah k.. tiap² tahun asal bufday je. hmm mesti rasa takde apa yang special.serius every years.kesiankan..:P tapi sudah biasa begitu.. so takde jadi masalah lah.. sambut ke tak sambut same je. yang penting.. syukur alhamdulillah..dipanjangkan lagi setahun umur ku..


akceli takde lah fikir nak sambut bagaikan.. just jenjalan kat genting dah kira besh dan hadiah besar sangat dapat hangout ngan dorang.tapiii itulah kalu smbut bufday tanpa kek.. dia cam kureng sikit kan.


huhu~ kalo ikutkan malam tu nak sambut ngan onald.. huh im sory ya.. tapi kami sambut gak sesama kat starbuck ni. kan nal? =) siap aku gtau tak nak kek besar².. i tak suka makan kek.. makan pun sikit² je..

alolo~ kesian takde lilin.. alala~

-banyak benda yang aku wish kali ni-

moga² Allah makbulkan doa² ku itu.. apakah? hmm insyallah nanti dimakbulkan.. akan juga ku story ye.. hiks.. =)
perasaanku masa ini??? -sedih ado..terharu itu amatlah tersangat.. tapi aku tetap je bagi muka senyummmm tanda aku menghargai suma ini. mana tidaknya.. bagi aku ini amat bermakna. -nangis je dlm hati masa ini.. kang kalo aku nangis haaa.. panik lak dorang kan.. ;)


teka suapan dari siapa?tangan ini seperti nak kenakan i dengan cake tu ok.. tapi mungkin tka sampai hati kot.. kalo sampai juga confirm wa nangis manjaaaa.. wakkakak!

suapan untuk ceera yang bufday dia bulan9. hiks.. nemo² mana suapan dari ko? lalal~

-makasih nemo,ceera,dan my onal.. aku happy sangattt dan tersangat terharu wohh...
-yang penting hari ini.. hari permulaan saya untuk jalan baru.. =)
OOpppsss nemo amat keji ohhh...
dah terkeluar halkum aku gelakkan si nemo ni.... memang kene lahhh bufday aiiii ni. cehh~
eeeeuurkkkkk! gelik ~


i love sayangggggggs..

Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

2 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx