13 November 2009

smiley day :]

hari ni jumaat..es0k pula xkerja.Pasti ramai yang shuka.mereka yang mendambakan percutian di hujung minggu,pasti beria membuat cuti dmana2 bsama kesayangan masing2. Macam2 plan dibuat. Ada yang bkhemah..mendaki gunung.. Beriadah dengan teman2..tangkap gambar sana sini.Menyelam ke dasar laut.. Heh macam2 lah..cemburu dihati saya.. :p

Even saya tpaksa akur "wikend" buat saya gaduh dgn kehendak diri..tapi saya akur dan blajar suka dgn apa yang saya tidak minat. Wikend adalah teman yang paling saya benci..dan juga paling saya sayang. Hmmm nak buat camna.. Saya kene trima itulah kekurangan dan kelebihannya.

Tapi today.. Saya juga punya harapan menggunung yang mgalahkan gunung kinabalu.. :p
ya, kenapa orang lain hapy saya
x bleh?

Kenapa orang lain boleh buat xtau..saya x bleh?

Kenapa orang lain boleh boleh bahagia ,saya x bleh?

Kenapa org lain boleh bersuka ria tanpa ingat kesedihan saya, kenapa sya x bleh?

Tapi itu pada hati yang bicara..
Pada akal saya... Saya xminta untuk balasan apa pun,cukuplah andai kalu hati saya tersenyum indah walaupun saya di dlm gelap. :p (waa tkt gelap ma]

Hari ni Jumaat. 2minggu sudah berlalu.. Ya, pantas sungguh.tapi tidak mudah bg saya menjalani 2 mggu itu tp saya tetap bertahan utk senyum.. "kadang2 Perjalanan yang sukar untuk kita itulah detik terindahnya" tidak apa bgi saya... "Berusaha..bertawakal dan berdoa" (haha te tiba teringat time skolah. Mesti ada kata2 ini yang dtampal kat dinding atas katil)

Oh ya.kiki mesti hapy dan shmile today!,tau.? (kalu x,rotan rambut..)

Sebab:
-saya -sunyi.
-gf2 -bz.
-bf- Jauh.

Hanya yang dekat family. Sumtimes hati kt memilih jugak utk gembira.bkn kerna saya tp hati saya. Tak suma cerita yang kita dpt k0ngsi untuk peroleh ketenangan. Lagi2 mcm aku, mana adanya pandai2 nak meluahkan. Suma pendam. Kalu dtanya baru jawap. Lg2 soal cinta Ishh payah nau la,cuma sorang dua je la yang saya leh bawa poret memoret . Hehe

Hapy hapy hapy! If u want to be hapy... Be. :]

Ok lah.. I hope..i Have many reasons to smile today .. :)


-samsons-
apakah yg engkau cari?
Tak kau temukan dhatiku, apakah engkau inginkn?
Xdpt lagi ku penuhi.
begitu aku.fahamilah aku.

3 ulasan:

  1. be happy..
    Allah is there for you~

    BalasPadam
  2. “Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.”

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx