8 Disember 2009

hari jumaat hari makan mee =]

update!!
saya tergigih nak update..pasal banyak story yang saya lepas.

walaupun dalam keadaan yang tak berapa ok.. saya tetap gembira dengan kehidupan =]


orait... kita teruskan cerita saya ni.Apa saja yang saya makan untuk sarapan?

oppsss saya brunch ok! makan pagi + lunch sekali...bersama MEE LAKSA SARAWAK.

ciannnnn.. makan sorang² je ni. ade je kawan ajak keluar tapi kemalasan untuk berpanas itu sungguh menebal. jadi..ini salah satu cara berdiet ya puan²..cik kak²... =]

habis satu mangkuk tu kira dah oklah tu kan.. mesti naik 1kg... hikhiks



Sebelah petangnya pula..saya dapat sms dari RIZA ajak lepak makan gitu.
saya On kan sajalah.. Lagi² pula Riza ajak makan ke LOCK ANN..

LOCK ANN ni mengingatkan saya "mee belacan"

sedappppp .. =]

riza pesan ABC =] ..saya tak berapa gemar ABC ni.. kerna pasti saya takkan habishnya.. salah satu sebab ia sejuk...dan saya tak leh minum seperti air biasa.. he he

ini rojak kangkung.. ^_^ sedap juga. ini riza punya. orang on diet mesti makan sikit ok. tapi kuantiti dia makan pun boleh tahan.. cepat naik juag kalu banyak makan.


pas makan² tu aku hantar dia balik. kebetulan hari tu dia tak bawa keretanya pergi kerja.

1 ulasan:

  1. Uwaaa rindunya nak makan laksa sarawakkk!!!!!

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx