1 Disember 2009

pergi ke pasar membeli sayuran =]

Dipagi isnin.. akak timah dah plan nak ajak keluar beli sayur² untuk jual burger.


gerak dari rumah dalam jam 10 camtu.. ni terus ke tempat yang jual sayuran tu.

Ni kali pertama jejak ke sini.. =] -amat katak kan.. hahah~

angah tak nak jalan OK. pasal dia geli ngan lantai basah. dia tak nak selipar dia kotor. hurmmm

macam² adO.

timun ni RM1 satu

sesi mengepit bermula.. lenguh pinggang aku nak kendong dia ni. ajak je gambar mesti bagi muka tak berperasaan. purhh...

akak saya yang gigih membeli belah... =]

masa ini dah tak ramai dah pun.. sungguh bernasib. kalu nak ke sini pagi awal memang menyemakan pernafasan saya. serius. korang tau kan.. camna bauan wangian cina ni. mana yang tak suka mandi pagi tu.. uwaaaaa tolonglah.mandi itu lagi syOKkkk ok. tolong mandi pagi.* berdasarkan pengalaman masa sekolah dulu ni... tak suka,sungguh menghirup udara yang tak sihat untuk jantung saya.. :P ..tapi kalu tak mandi pagi still wangian harum semerbak.. ok ma! =]

motif mushroom? -saya suka makan.. tapi bukan yang kering ni. saya fresh lagi,kalu masak saya masak perghhhh sedap wa cakap sama lu... =]

saya tak larat nak kendongkan dia. kitorang tunggu dalam kereto aje. Lepas berbeli itu ini..kami pun balik.sampai rumah around 12pm gitu... ^_^ time to rest!! panas~ panas!

3 ulasan:

  1. lame giiler dah edda tak gi pasar.. slalu mak je yg pegi.. hehe.. nampak nau bgun lewatnye.. heheh

    BalasPadam
  2. edda..same je ngan kiki. kalu takde orang nak ajak.mana ado lah nak ke sini..hahah

    BalasPadam
  3. hoyeh! suke sangat pegi pasar, sbb macam 2boleh beli, tapi malas pegi..

    aishooo~

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx