17 Februari 2010

PHOTO : "kekasihku"

Lokasi : DBKU kuching...

photohapher : LeikaGago's team

tarikh : 15 february 2009

Model : Cik Oren





terima kasih.... walaupun dengan muka tak licin. terus jadi licin gebu euuuuu... =]
alah.. berjerawat pun..totap saya manisss..wakakak! (memang kasi bernanah tekak mu)


berpuas hatilah.. sejak rambut pendek san kini sudah pun menlintasi bahu...banyak perkembangan yang dorang belajar. dan walaupun saya tak reti sangat tentang bidang ni..tapi banyak kemajuan sudah.


Memang sebuah gambar itu kalu cantik tanap sebarang editnya.. itu lebih bagus.
tapi edit jugak boleh memberi keyakinan orang lain untuk berminat tentang photo² anda.


yes! tak suma manusia yang punya kulit yang halus mulussssssssssssssssssss.contohnya sayalahh..tapi alhamdulillah sekarang ni lebih baik dari beberapa tahun yang lepas.haaa...dengan cara hilangnya kedut² dimuka.. jerawat dan jeragat.. cehhh tetiba semangat le orang nak mbik gambar kan. dan seseorang itu haruslah mempunyai kreativiti yang bagus. supaya sampai ke hati orang yang melihat.

bila lah nak dapat kehalusan camni....hihi






















so..untuk mereka² yang mencari photogapher tu sempana persandingan anda ke.. masa bufday party ke... aaa.. kenelah tengok hasil kerja dorang.
yelah.. nak moment camtu.. bukan selalu kan.. kang bila tgok foto tak cantek..
menyosalllllllllllllllllllll tak sudah jadinya.



^_^






7 ulasan:

  1. posing jgn tak posing dik..

    BalasPadam
  2. comelnya kitak kiki. pandei posing. suka mek nangga

    BalasPadam
  3. Kenal sik kenal sik kenal sik owh? hehehehehehe..... Nice pict n pose. Ur blog have a "Higlight" in it nice work.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx