13 April 2010

pengen mee bandung !!!

terlalu lama tak singgah makan kat chillipepers!!!

kalu itu yang saya fikirkan.. harus dan wajiblah saya terjah!
sesempatnya saya pergi ke sini untuk lunch khamis lepas..




laici milik saya.. green lemon milik dia. (eh tol ke green lemon? hah belasah je sioot)


ini makanan yang saya nak makan!

mee bandungggggggggggggggggggggggggg!


dengan kuah yang pekat dan pedas.memang berlawan sangatlah ada dlm perut. hihi
cuma kali ni ayam goreng dia cam kurang rasa sikit.tak seperti yang biasa rasa yang saya makan.atau mungkin deria rsa saya kurang time tu kot..maklum lama benar tak makan kat sini kan.....



... sekarang ni aktiviti saya makan je kerjanya!
hahaha~ tak sabarnye nak timbang berat hujung bulan ni.. hahah!! 5kg harussss naik!!


1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx