17 Ogos 2010

bila saya boleh start puasa!!!?

naaa saya sambung kisah di bulan puasa...

HARI ke-2

HARI ke-3

HARI ke-4

HARI ke-5

HARI ke-6

HARI ke-7 (termasuk hari ni la....)

alang² menganjilkan seminggu tidak posa.. hihi :P

makanya...hari ni makan banyak² di siang hari lah saya... =)

sebab esok dah boleh posaa.... wOOhhhOOOO~ sukeeeeeeeeeeeeeee!!


Orang lain dah masuk hari ke-8..saya je memulakan hari pertama puasa ^_^
janjiiiiiiiii puasa lah kan..


yessss!! esok pagiiiiiiiiiiii kene plak bangun sahur.. huhu perkara yang palingggg ciiput nak dilakukan..
takpe² saya usaha untuk tingkatkan jati diri.. eh eh .. tetiba kesitu lak... saya usaha untuk bersemangat bangun sahur... =)


...teng teng teng,,,, jaga kesihatan ya kengkawan..saya ni tak cukup sihat lagi...
kejap rasa nak demam... ganti flu.. hilang flu.. ganti pening... cuaca ni kurang elok kan? hmmmm sekarang flu lagi.. haiyakkkkkk~ (saya ni mana selalu kene flu.. skrg menjadi² plak uiii~

-rindunya pada kalian disana-

4 ulasan:

  1. aku dah stat pose hari nie.. sukeeeeeeeeee

    BalasPadam
  2. selamat berpuasa di hari ke 8 ;-)...

    BalasPadam
  3. Seb baek penuh lagik posa.. hehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx