3 Ogos 2010

seringkas² cerita =)

banyakkkk woo hari saya terlepasss nak update! huahuahau

saya pendekkan..

isnin..selasa..rabu.. khamis..dan jumaat = semua hari ni..saya sangat kosong! hahah
kenapa kosong.. ntahlah.. jiwa kacau agak nya.. tapi mampu saya tepissss dengan senang hati...
adanya mereka² yang memahami..

OK abaikan.!

sabtu... sabtu sudah pulih sedikit.. tapi banyak keliru dalam hati sendiri. hmmm saya buat "dunno" jugak.

ahad...... saya melepak sama minnie di swee kang bersama air sirap + mee belacan.
haiyokkk minie siap perli ..apa kes mau minum air sirap si swee kang. coz kat sini femes arr dengan ais batu campo... :P wa tarak kisah ituuu janji dahaga wa ilanggg amoii aa.. =)

..........................................................................................................sambung

isnin ..(makne nya semalam la k..)

bangun pagi² lagi dah dapat mesej  kat Handphone.. ingatkan sape??
eh ehhhh MINIE???

.......dot sot ngot! hahah~ apakah itu.. tunggu!



tengahari: saya menjemput minie dirumah. sampai je depan umah.dah tengok dia dah ready nak kene culik.
bagus²!!

then.. kami terus ke pizza hut. satu tuntutan yang saya belum langsai kan..perghhh!! :-P

kejadian-(makan..makan..makan.... )



.........then,kami ke MBO,spring!
tengok movie...... =)

movie apa?? -socrerer's apprentice !
beshh!! saya suka.... =)



kemana lagi ya?!!! hemm...
oh ya.. kami ke satey ceko.....
minum² dan makan satey arr.. haha tapi saya yang banyak makan. :)


......................hampir jam 7 pm kalu tak silap.. kami terus blah. saya hantar mini kat rumah.. then saya pun rumah ke rumah sendiri.. =)

kesimpulannya...................isnin saya terisi dengan indah!


eh eh mini akceli tak pergi kerja. hahahah katanya ambik CUTI :P 
gud job..lain kaliii cuti lagi okey! nanti buleh saya ada aktiviti setiap isnin. ngeh ngeh ngeh!


sekian laporan pendek dan singkat; =)

3 ulasan:

  1. Ringkasnya citer tapi dah cam karangan je rasanya

    Zool

    BalasPadam
  2. Swee Kang? Nang pemos amos di Kuching hoh.. Sik penah kmk ke sia.. hehe..

    BalasPadam
  3. whooaa...input yang banyak dan dah dipack kan..hehe.
    nice one~ :p

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx