24 November 2010

dapat gift dari fahmy..

saya terlupa tarikh kisah ini.. hari apa pun wa malas nak rujuk sama blog zie.. hihi tapi tetap nak update ok.. ;)

kejadian minggu lepas...

sebelum saya ke ofis zie.. saya bergegas dulu nak tapau canai.. tapi malang canai habis.Saya pecut pulak ke king centre nak belikan rojak kuchei. nasib baek ado.. kalu tidak...sedih hati perut saya.. :P


sesampainya di ofis zie... haaaaaaaa itulah rojak kuchei yang kuahnya tersangat mavelesssehh!!!


seperti biasalah.. saya akan lepak kat sini dalam masa sejam. Tapi datang sini tak sia².
saya dapat gift dari seseorang yang bernama FAHMI... pasti anda dah baca belog zie kan..
haaaa.... happy lerrr =) tq fahmi.

ini lahhhhhhhhhh kainnyaaa....(photo akan diupload nanti) :P

1 ulasan:

  1. nampak sedap je rojak kuchei tu.. itu ayam ke tepung gado2 tu kiki?

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx