25 April 2011

borong 3 pasang kasut

 diantara kisah yang belum terungkap....
gaya seorang pemborong yang tak dijangka..hihi... angkut sekali tiga pasang lah makcik... merah ni... satu lagi yang kaler hijau nun atas kerusi tu... dan kuning. giler colourful okay!

testernya..tapi harus saya ambil stok yang baru... harga asal hanya rm39.00 sepasang.... apalah lagi..jiwa memang kayak  bunga seri kembang pagi yang penuh dengan sinar sinar suria ;)


merah menyala.. look sexy rite ;)

Kesimpulannya untuk gambarajah diatas ialah....
HAHAHAHAHAHA RM10.00 SAHAJA HAHAHAHA ;p

FASHION GIRL nak clearkan stok yang lame.. so dorang telah jual dengan harga serendah ini.. wallahhhwehhhhh... terus rasa suregaaaaaaaa kat sini nak memborong 3 pasang..ngeeeee =P jimattt DOit  aku doe! ade satu kaler oren cantekkk sangat tapiii dah habish. -frustnyeee-


;) love love love

3 ulasan:

  1. warna merah hot gile kan! hehe

    BalasPadam
  2. biar betul semurah itu. wahh mmg la borong sokmo.... :)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx