15 April 2011

Sarapan OAT nesvita

Sejak 2 menjak saya dah tak leh pesan makanan by hpon lagik!! uwaaaaaaaaaaaaaaa pengkhianat! ceh. hahah... yeeeee!! dorang tak nak terima pesanan dari hp lagik. kalu nak rajinkan diri nak beli makanan.

Serius, saya tak suka sangat nak kuar makan kat area tempat saya kerja ni. dunno why la! Makanyaaaa.. saya terpaksa stokkan bijirin untuk sarapan pagi.. even dah mengenyangkan diri kat rumah. ;)


HAaa.. yang ni sedap.. 3 in 1.Lagi sedap dari nestum biasa tu.. yang ni ade campur Oat! enakkkkk bangat! Sehari tak makan.. rasa mencarik tekak ni ha... sebab ada susu sekali kan...
waaahhhh susu sedapppp... berkhasiat.;)

tadaaaaaaaaaaaa.... lihat. pipi saya yang semakin TEMbammm ! ;)


p/s: okay lah.. hari ni last orang berkempen..esok mengundi pulak. pergikah? hahhaa....
Oh ya, takpe.. selamat mengundi untuk semua!! ;))

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx