18 April 2011

yang dimahu lain.. yang dipilih lain!

Tengahari sabtu.. orang sarawak hebat mengundi. saya pula tidak pergi ..OOPpss! nak tau.. saya baru jer berdaftar tahun ni. Tahun depan saya turun okay. ;) akan ku pangkahkan yang patut!

Maap pasal politik saya so so jer.. tapi sumtimes kene tau pasal politik.. sebagai bahan daya maju kan. hmmm... datuk oh datuk!! ceh tetiba!


lupakan pasal mengundi!


meh saya nak cerita hari sabtu yang sangat melaparkan. tenghari tu.. saya ajak lina kluar makan. Maklumlah saya ni kerja hujung minggu.. jadi makanan mak yang sedap sedap kat rumah memang sudah lama sangat tidak merasa. makanya.. makan tengahari saya hanyalah dipersekitaran kedai kedai makanan segera.. kesian. fulus pun macam angin je sekarang.hmm


oh...Dengan harapan saya nak makan nasi dan lauk mesti ayam.sampai sampai spring... tetiba hasrat bertukar puloq...! pizza yang melekat dimata hati. adoilaa.. susahlah macam ni.. rasa nak makan nasi..tapi pizza terbayang bayang! kene buat keputusan untuk pilih pizza~ so.. redha je la.. naaa pizza nya.. ;) kongsi ngan lina!


cenggg..cengg..cenggg!!
lina makan 3 slice.. aku hentam 5 slice! see see see~~ makan tak hengat.. cepat kenyanglah makan pizza ni.. tapi nanti confirm cepat lagik lapar. huhu! ohh... PIZZA KIEV ni sedap RM14 at Spring,Kuching! trylah...

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx