20 Mei 2011

Bermalam kat rumah kakakku..

Isnin lepas aku angkut anak buah aku yang laki² gi tidor kat umah my sis diKota Samarahan. agak-agak dalam 45minit jugak dari rumah mak. Aku bawak kereta memang steady 80km/jam.. so ade lah lambat sikit nak sampai.Aku kalu nak drive lalu² memang tak reti.. nak pergi ke mana jugak nak lagu².. bukan ade yang kejar pun. Kecuali aku mengejarkan masa aku yang kelewatan untuk masuk ofis. masa tu.. berserahhhhhhhhhhhhhhhhh! (ayatttt)

 Bertolak dari rumah dalam 2pm... ingatkan sampai² tuan rumah sampai dulu.. rupanya kami yang terpaksa bertenggek kat luar ni.. Dalam mata aku sakit gini... aku memang takde hal nak jenjalan.. kecuali nyawa tu rasa nak demam. itu memang tak leh ke mana dah aku.. tapi takat sakit mata no hal nak jenjalan.. ;) Apa guna Spec wohhh!!

so layan dulu gamabr kami yang sangattttt mengeluh kehadiran tuan rumah!
-body guard HAKU!
bukan saya yang kecik tapi dia yang besar!!!!!!
macam-macam dah posing iiii tau..lamenye.. panasnyeee.. tak sabar nak rest! (itulah keluahan yang merintih)

Nasib baeik anak buah aku satu kepala.. rasa nak bolos saja pagar itu! hahaha

OHHH.. akhirnya setelah setengah jam barulah akak aku sampai.Hadoilaaa... buka jer pagar.. berderetttt nak tunggu masuk.. hihi panas siot! panas bukan sebarang panas sekarang ni. panas yang membawa penyakit.


Kami bermalam kat rumah akak aku... sebab keesokannya kan selasa..(wesak day) cutiii... makanya aku ditugaskan untuk membawa angkatan hero-hero aku balik jugak. ;) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx